Support

Teknisk support og serviceydelser

Nedenfor kan du finde information om vores support- og serviceydelser. Ønsker du at returnere et produkt, bedes du udfylde vores RMA-formular, som du finder nederst på siden.

Hos SEC DATACOM yder vi teknisk support og tilbyder serviceydelser på alle produkter forhandlet via os.

Supportsag

Vores hotline support yder teknisk support til alle vores forhandlere: Du kan kontakte vores hotline support på tlf. 4810 8060 eller oprette en supportsag ved at skrive til support@secdatacom.dk

Ønsker du et servicetilbud, så er du velkommen til at kontakte os på tlf. 4810 8060 eller support@secdatacom.dk.

 

Hotline support
  • Forhandlersupport
  • Betalt slutbrugersupport
  • Klippekort
Remote eller on-site konfigurationssupport
  • Indenfor normal arbejdstid (8.30-16.30)
  • Udenfor normal arbejdstid
  • Tilkaldegebyr
  • Klippekort

 

Opdateringsservice
  • Opdateringsvedligeholdelse af vitalt udstyr som firewalls, VPN gateways, mailscannere
Konfigurations- og vedligeholdelsesservice
  • Oprettelse af firewall- og scannerregler m.m.
  • Gennemgang af sikkerhedspolitikker, scanning af netværk og firewalls m.m.

 

Overvågningsservice
  • Daglig gennemgang af logs, rapportering m.m.
Sikkerhedssupport
  • Gennemgang af sikkerhedspolitikker, scanning af netværk og firewalls m.m.

 

Hardware ombytningsservice
  • 8 timers, 4 timers eller 2 timers reaktionstid
  • Indenfor normal arbejdstid eller 24×7
Software vedligeholdelsesservice
  • 8 timers, 4 timers eller 2 timer reaktionstid
  • Indenfor normal arbejdstid eller 24×7

For at kunne behandle din forespørgsel bedst muligt, bedes du udfylde vores RMA formular.

Vigtig info

Juniper RMA skal håndteres direkte med Juniper, læs vejledning her.

Ruckus RMA skal håndteres direkte med Ruckus, log ind her. Vælg Hardware under 1 case type.

Ønsker du at reklamere over et produkt/producent, som ikke fremgår af dropdown menuen i formularen, skal du henvende dig direkte til producenten. Kontakt os, hvis du er i tvivl.

RMA formularSe vores reklamationsprocedure