Support

Teknisk support og serviceydelser

Nedenfor kan du finde information om vores support- og serviceydelser. Ønsker du at returnere et produkt, bedes du udfylde vores RMA-formular, som du finder nederst på siden.

Teknisk rådgivning

Som fohandler hos os kan du få teknisk rådgivning til design og implementering løsninger på produkter fra de producenter, som vi repræsenterer. Tag gerne en af vores pre-sales konsulenter eller technical architechs med på råd – det koster ikke noget!

 

Konsulentydelser

På en række områder kan vi tilbyde uddannede konsulenter, der mod betaling kan foretage konfigurations- og implementeringsopgaver.

 

Kontakt

Hvis du har brug for teknisk support, kan du kontakte os via email på support@secdatacom.dk eller tlf. +45 4810 8060.

 

De fleste af de producenter som vi repræsenterer, håndterer selv RMA. Via de enkelte producenters supportsider, kan du bede om RMA.

RMA – undtagelser

RMA henvendelser skal se via producentens supportside. Undtagelser er dog nedenstående, som håndteres af SEC DATACOM:

* Yealink (NB: Selve RMA forespørgslen starter via Yealinks supportsystem, men SEC DATACOM er behjælpelig med den egentlige ombytning)

* OneSec produkter (Fiber transceivers, fiber kabler, RJ45 netværkskabler og strømkabler)

* Digi (NB: *Kun* for dead on arrival (DoA) produkter indenfor 30 dage fra levering – ellers direkte hos Digi)

Alle RMA henvendelser skal se via den købende forhandler. Ombuyningsprodukt kan fremsendes direkte til slutkunde.

RMA formularSe vores reklamationsprocedure