Support

Teknisk support og serviceydelser

Nedenfor kan du finde information om vores support- og serviceydelser. Ønsker du at returnere et produkt, bedes du udfylde vores RMA-formular, som du finder nederst på siden.

Teknisk rådgivning

Som fohandler hos os kan du få teknisk rådgivning til design og implementering løsninger på produkter fra de producenter, som vi repræsenterer. Tag gerne en af vores pre-sales konsulenter eller technical architechs med på råd – det koster ikke noget!

 

Konsulentydelser

På en række områder kan vi tilbyde uddannede konsulenter, der mod betaling kan foretage konfigurations- og implementeringsopgaver.

 

Kontakt

Hvis du har brug for teknisk support, kan du kontakte os via email på support@secdatacom.dk

 

De fleste af de producenter som vi repræsenterer, håndterer selv RMA. Via de enkelte producenters supportsider, kan du bede om RMA.

RMA henvendelser skal ske via producentens support/RMA service.

Undtagelser er dog nedenstående, som håndteres via SEC DATACOMs RMA formular:

  • OneSec produkter (Fiber transceivers, fiber kabler, RJ45 netværkskabler og strømkabler)
  • Digi  dead on arrival (DoA) produkter som fejler 30 dage fra levering – ellers direkte hos Digi.

Alle RMA henvendelser skal ske via den købende forhandler. Ombytningsprodukt kan fremsendes direkte til slutkunde.

RMA formularSe vores reklamationsprocedure