Partner

GoBright

Meet | Visit | Work

Tre smarte koncepter - én brugervenlig platform

Flere og flere virksomheder tilpasser sig en ny arbejdsstil, og det stiller krav til de nuværende kontorfaciliteter . Når medarbejdere bruger firmalokationen, er det ofte når der kræves et tæt samarbejde med kollegaer eller for fysik at mødes med kunder eller samarbejdspartnere. Mange andre opgaver kan løses “uanset tid og sted”.

GoBright har tre smarte koncepter “Meet”, “Visit” og “Work” Management. Med disse løsninger får virksomheder mulighed for at udvikle nye effektive måder at arbejde på.

Meet
Styr på mødelokaler

GoBright Room Booking

Du kender helt sikkert disse situationer fra dagligdagen. Der er rift om mødelokalerne, og der bruges mængder af tid på at lede efter et ledigt lokale. Mødelokaler står tomme – selvom de er reserverede og det sker at der er dobbelt bookinger. GoBright Room Booking hjælper dig effektivt med at løse disse udfordringer og sikrer optimal brug af alle dine
mødelokaler.

Løsningen er naturligvis 100% integreret med f.eks. Microsoft Exchange, Office 365, Google og Active Directory. Løsningen kan suppleres med flere smarte features som f.eks. booking af catering og AV-udstyr.

Visit
Digital reception

GoBright digital gæsteregistrering.

Med GoBright digital gæsteregistrering kan du tage godt imod dine gæster, selv om du ikke har en bemandet reception eller hvis receptionisten skal aflastes, så han/hun får frigjort ressourcer til andre opgaver.

Efter registrering får den ønskede kontaktperson automatisk en notifikation via sms og e-mail. Det er også muligt at registrere gæsten på forhånd. Forud for besøg modtager gæsten automatisk en e-mail med en QR-code, som bruges ved ankomst. Herefter forgår alt helt automatisk.
GoBright platformen overholder naturligvis GDPR lovgivningen – modsat registrering på papir-gæstelister.

Work
Fleksible arbejdspladser

GoBright Desk & Booking Connect.

Fra fleksibel arbejdsplads til et personligt skrivebord med få klik. Den øgede mobilitet og fleksibilitet påvirker i høj grad måden vi arbejder på. Derfor indfører mange virksomheder  fleksible arbejdspladser for deres medarbejdere og/eller samarbejdspartnere. Dette for at imødekomme behovet for at “udnytte” alle m2 på kontoret, samtidig med at de ønsker at opretholde en høj produktivitet og arbejdsglæde hos deres medarbejdere. Men for at det skal være effektivt og bruges af de enkelte medarbejdere, skal det være let, og arbejdspladsen skal kunne tilpasses den enkelte persons præferencer.

GoBright Desk og Booking Connect er en intuitiv løsning, hvor man hurtigt kan checke ledige arbejdspladser. Med et personligt NFC-kort eller en smartphone kan man let booke en arbejdsplads. Herefter “tilpasses” arbejdspladsen personlige præferencer. F.eks. justeres skrivebordet til den enkeltes sidde- eller ståhøjde. Og hvis man ikke er på kontoret, kan man via en app let booke en arbejdsplads.

Få en personlig demo!

Det kan være svært at beskrive og forestille sig, hvad GoBright "Meet", "Visit" og "Work-løsningerne indeholder. Derfor har vi opsat et demo-miljø, hvor vi ikke "bare" kan kan fortælle om de nye teknologier, men helt konkret vise, hvordan det fungerer.

Udfyld skema nedenfor og book din personlige demo af en eller flere af løsningerne fra GoBright.

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål, ønsker yderligere information eller en personlig demo af GoBright, så udfyld felterne,og vi kontakter dig senest næste arbejdsdag. Noter gerne hvilken løsning det drejer sig om.

Du er også altid velkommen på tlf. +45 4810 8000 eller sec@secdatacom.dk.